دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


دلم رقص نميخواهد...!

هي دنيا ...

تمامش کن...

وگرنه سازت را ميشکنم اين بار ....!

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:51---1 آذر 1390
عزیزم خیلی ناز بود
خیلی باحالی
پیشم بیا


علیرضا
ساعت18:54---30 آبان 1390
سلام گلم مثل همیشه عالیه دیگه به ما سر نمی زنی چرا؟؟
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$


مهربان
ساعت15:30---30 آبان 1390
سلام گلم دیدم پیدات نیست گفتم شاید سفر رفتی پیش میاد دوباره امتحان کن عزیزم برای منم پیش می یاد

آپت زیبا بود جیگر

بهم سر بزن آپ کردم بازم منتظرتم عزیزکم





برگ های خاطره ها به آرامی میریزند



و من بلندشان میکنم و آنها را گرد هم میآورم



چون از دیروز ، امروز ،فردا و تا وقتی که زندگیم ادامه دارد



بخاطر داشتن چون تویی خوشحال خواهم بود .



روزی روزگاری انسانیت
ساعت17:32---29 آبان 1390
سلام سحر جان.خوبی؟
باعث افتخاره که لینکم کردی!وو خلی خوشحالم که اجازه دادی لینک بلاگ قشنگتو تو لینکام داشته باشم!
پستت هم خیلی قشنگه!مثل باقی پستات
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, 16:38 سحر|


lady Rihanna DESIGNER