دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

ديگر عادت شده است!!

که ديگران زودتر از من،

به آرزوهايم برسند...

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:46---10 آذر 1390

تمام کودکیم

مثل یک نقاشی

در خمیازه ی یک دود

پشت خطوط یک خانه و یک در

که شاید بسته ماند

مانند کیفم

روز تعطیل بعد از مدرسه ...

و آرزوهایم !

در همان کوچکی مداد رنگی

عاقبت

زیر نیمکت جا ماند ...


بشار
ساعت14:13---9 آذر 1390




مهربان
ساعت12:22---8 آذر 1390
چندین نامه نوشته ام،
با ادرسهایی که نمی دانم به کجا خواهند رسید!
سلام.
از خداوند برایت بهترین ها را خواسته ام
می دانم که تو
به آرزوهایت خواهی رسید!!!



بشار
ساعت10:33---7 آذر 1390

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد


علیرضا
ساعت20:08---6 آذر 1390
سلام سحر جون وبت که مثل همیشه عالی و دلگیره عزیزم ایام محرم هم بهت تسلیت میگم

m
ساعت11:25---6 آذر 1390
چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن.....





***********


واقعا ازوبت خوشم اومد من برای هیچکس همینجوری نظر نمیزارم





***********


بهم سربزن خوشحال میشم


m
ساعت11:25---6 آذر 1390
چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن.....



***********

واقعا ازوبت خوشم اومد من برای هیچکس همینجوری نظر نمیزارم



***********

بهم سربزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 4 آذر 1390برچسب:, 18:16 سحر|


lady Rihanna DESIGNER