دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


مشت بر زمين زدم تکه اي خاک برداشتم ...

بويدمش...

بوسيدمش...

خدايا اين همان يار خلق نشده من است... !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهربان
ساعت11:08---6 دی 1390
دلتنگی ... دلتنگی ...
همانند سربازي که تازه از جنگ بازگشته
محتاج نوازش دست هايت هستم
باور کن که دلتنگي ... دلتنگي ...
دلتنگي مرگ تدريجي ست !!!



هانیه
ساعت11:48---18 آذر 1390
بیا گذاشتم.

هانیه
ساعت21:56---17 آذر 1390
سلام بیاپیشم داستان زندگیمو واست تعریف کنم.منتظرتم.

هانیه
ساعت21:56---17 آذر 1390
سلام بیاپیشم داستان زندگیمو واست تعریف کنم.منتظرتم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, 16:8 سحر|


lady Rihanna DESIGNER