دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

 

تقصير تو نيست

بنده اي بيش نبودي

من خدايت کردم....

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت12:01---7 دی 1390

حاجتی در دل بی تابم داشتم ...

به دل گفتم : لیاقت برآورده شدن خواسته ات را نداری وگرنه از تو حرکت و از خدا

برکت و خدا هم برایت برآورده اش میکرد.

دل گفت : مگر آنچه را که تا بحال خدا به تو داده است لیاقتش را داشته ای !

و مگر او تا بحال در بذل نعمت هاش به لیاقت تو نگاه می کرده است ؟!

... و قسم می خورم که راست می گفت .



مهربان
ساعت9:32---7 دی 1390
با چنان عشقي زندگي كن كه حتي بنا به تصادف اگر به جهنم افتادي خود شيطان تو را به بهشت باز گرداند.

روزی روزگاری انسانیت
ساعت0:12---7 دی 1390
__??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم


مـریــم
ساعت8:25---4 دی 1390
توی وبلاگ جدیدم لینکت کردم ...
www.maryam371.blogfa.com
یه لطفی کن توی لینکات آدرس وبلاگ جدیدمو اصلاح کن عزیز ...
مـمـنــون ...

تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


مـریــم
ساعت13:04---2 دی 1390
سلام
من از دست لوکس بلاگ خسته شدم ...
توی مدیریت وبم هم دیگه نمی تونم برم ...
پس نظر به صورت خصوصی ممنوع ...
نظرات از توی خوده وب خونده میشه ...
حتی نظرات تا 10 روز قبل پاک شده ...
پس من از لوکس بلاگ رفـــتــــم ...
این آدرس جدید وب من :
www.maryam371.blogfa.com
تـــــوجــــه ... تــــوجـــــه ...
1. چون لوکس بلاگ یه سرویس تبلیغاتیه ، سرویس های بلاگفا و پرشین بلاگ وبلاگ های لوکس بلاگ رو لینک نمی کنند !
پـــــــس اگـه نمیتـونـم لینـکتـونــم منــو بــبــخـشـیــد ...
2. توی وب بلاگفای جدید من نظر میذارید ، اگه آدرس وبتون لوکس بلاگه ، آدرس وب خودتونو نذارید چون نظر درج نمیشه !
پــــــس حتما به جای آدرس وبت ، اسم وبت رو بذار تا بیام بهت سر بزنم ...
منتظـــر همــتون هستــم !
یــــه دنیــــا مـمـنــون ...


mahnaz
ساعت14:37---1 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, 18:38 سحر|


lady Rihanna DESIGNER