دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


من خدا نيستم بگويم

صدبار اگر توبه شکستي باز آي

رفتي....

به سلامت!!!

 



نظرات شما عزیزان:

بردیا
ساعت0:59---26 دی 1390
سلام
وب باحالی داری
قابل دونستی یه سر به من بزن خوشحال میشم نظرتونو بدوووننم


صادق
ساعت13:32---25 دی 1390
معشوقه ام عاشق منم زان در پیت دیوانه ام در بی کسی بی صحبتی بی هم نفس افسانه ام

نالان مکن چونش بگو در پر غمی مستانه ام مستم ز تو ای جان پناه از درد تو خمخانه ام

تا کی گریز از من کنی کامی بده جانانه ام حسرت در این دریای دل تا پر کنی پیمانه ام

.

.

.

.


رادمینا
ساعت22:05---22 دی 1390
خواهش می کنم.از بعد از اون مطلب بقیه مطلب هام و خودم نوشتم.

رادمینا
ساعت13:02---22 دی 1390
وبه قشنگی داشتی.کلشو خوندم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, 19:16 سحر|


lady Rihanna DESIGNER