دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

دهانتان را به اندازه اي باز کنيد که حرف در دهانتان نگذارند . . .

 



نظرات شما عزیزان:

مهربان
ساعت11:16---12 بهمن 1390
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
افسوس ....باید به "دوستت دارم"‏ هایت هم نمک می‏بستم تا کسی چشمش نزند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مهربان
ساعت12:28---10 بهمن 1390

گوشهایم را میگیرم...

چشم هایم را میبندم...

و زبانم را گاز میگیرم...

ولی...

حریف افکارم نمیشوم...

چقدر دردناک است...

فهمیدن...


Tragzes
ساعت22:15---6 بهمن 1390
نه بابا شوخی کردم آبجی !

Tragzes
ساعت23:15---5 بهمن 1390
فقط تو نیستی که منو شکستی
فقط تو نیستی که باهام نموندی
تـو این شــبو روزای بی هیـــــاهو
فقـط تو نیستی که منو سوزوندی


مهربان
ساعت13:21---5 بهمن 1390
نه مثل هر کس! مثل کسی که برایم کس دیگریست !دعایت می کنم. . .
تو نیز!
در لحظه های زنده ذهنت، بی التماس من!
برایم سهمی از دعا بگذار


raha
ساعت15:25---4 بهمن 1390
؟؟؟
خیلی سخته بهت بگه تو فقط یه صدایی!
خیلی سخته بهت بگه هفته ای یه بار می خوام این صدا رو بشنوم!
خیلی سخته دلت گرفته باشه ولی بترسی باهاش دردودل کنی!
خیلی سخته پر از گریه باشی ولی بخندی که ناراحت نشه!
خیلی سخته به وجودش نیاز داشته باشی ولی کنارت نباشه!
خیلی سخته دوشت داشته باشی باهاش حرف بزنی ولی نتونی بهش حتی یه زنگ بزنی!
خیلی سخته هم نتونی باهاش بمونی هم بدون اون بمیری!!!




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, 1:0 سحر|


lady Rihanna DESIGNER