دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


کاش یه نفر از این همه آدمی که دور و برمه

پشــــــــــتم بود!!!

 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت14:11---24 خرداد 1391
عالیییییییییییییییییییی
پرفکتتتتتتتتتتتتتتتت
خیلی دوس دارم باهم تبادل لینک کنیم
جوابم بده زودی
منتظرمااااااااااااا
دوست دارم عزیزم
راستیچندسالته


فرزانه
ساعت14:11---24 خرداد 1391
عالیییییییییییییییییییی
پرفکتتتتتتتتتتتتتتتت
خیلی دوس دارم باهم تبادل لینک کنیم
جوابم بده زودی
منتظرمااااااااااااا
دوست دارم عزیزم
راستیچندسالته


mehraban
ساعت15:52---10 اسفند 1390
يک غريبه مي خواهم
بيايد بنشيند فقط سکوت کند
و من هـي حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمي کم شود اين همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...


mehraban
ساعت11:59---3 اسفند 1390
دلواپسی من از نیامدنت نیست !
می ترسم ...
در پَسِ این دل دل زدن ها
بیایی و دلخواه تو نباشم !



مرسی که اومدی دوست خوبم
بهتر بگم آجی سحر جونم


mehrabanخستگی را تو به خاطر مسپار
ساعت12:42---2 اسفند 1390

گلوی آدم را

باید گاهی بتراشند

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود،

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

که در گلوی آدم است

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. . .


پسر بد بلاگفا
ساعت19:45---28 بهمن 1390
ئــــــــــه؟ نترسیدی ؟ خب من خواستم بترسی دیگه

حبس نفس
ساعت16:31---28 بهمن 1390
عجب می گذرد بر ما !
ایشان نیز..


پسر بد بلاگفا
ساعت16:29---28 بهمن 1390
اینا
من پشتتم
پـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــخ


mehraban
ساعت15:38---27 بهمن 1390
حقیقت انسان به آن چه اظهارمیکند نیست
بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است
بنابراین اگر خواستی او را بشناسی
نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش فرابسپار.....

آپم.....


ركسانا از زندگي زيباست
ساعت23:25---26 بهمن 1390
سلام با اين عكسى كه گذاشتى هر كس بياد پشتته

منظور خاصى ندارم ها گفتم بخندى حالت عوض شه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, 21:44 سحر|


lady Rihanna DESIGNER