دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

اين که هربارسرت با يکي گرم باشد دليل بر ارزشت نيست

آنقدر بي ارزشي که خيلي ها اندازه توهستند...                     

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت14:04---11 آبان 1390

سلام خانمی
وب زیبایی داری و متشکرم از سارای خوبم که معرفیت کرد ...
وب بی نظیرت رو لینک کردم ...
دوستت دارم
و
دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزو می کنم ...




قاصدک
ساعت16:38---3 مهر 1390
سلام.وبلاگ قشنگی داری با مطالب قشنگ.من تورو لینک کردم.خوشحال می شم به وب منم بیایی و نظر گلتو بگی

mahanaz
ساعت15:11---2 مهر 1390
salam sahar jon mer30 ke behem sar zadi webe khobi dari azizam

emad
ساعت9:39---1 مهر 1390
سلام سحر جان وبلاگت عالیه ... مخصوصا آهنگ وبلاگت من عاشقه این آهنگ و خوانندش هستم و عاشقه طرفداراش .. امیدوارم که در تمام طول زندگیت موفق باشی .. اگه به کلبه محقر ما هم یه سری بزنی ممنون میشم .. قدمت رو چشام .. اگه هم با تادل لینک موافق باشی بهم خبر بده... منتظر حضورت هستم ... بای تا های پاسخ:salam,kho0o0obi?nemidonam chera webet namayesh nemide be har hal khosh halam kardi man ba eftekhar milinkamet doste aziz

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 1 مهر 1390برچسب:, 2:5 سحر|


lady Rihanna DESIGNER