دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


در یک رابطه دو نفره وقتی دو نفر هیچ مشکلی با هم ندارند؛

حتما یکی از آنها تمام حرفای دلش را نمی گوید.

 

شكسپير

 



نظرات شما عزیزان:

majid_7
ساعت16:49---11 آبان 1390
$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$سلام دوست گلم
_____________$$$امیدوارم حالتون خوب خوب باشه
____________ $$$مطالب جالبی داری
____________$$$و وبلاگت بسیار زیبا
___________$$$ و بسیار جالبه
_________$$$$$ امیدوارم همیشه
________$$$$$شاد باشی
______ $$$$$

اگه میشه از این وبلاگ ما دیدن کن
یه نظرسنجی هم تو وبلاگ گذاشتم حتما شرکت کنید

منتظر شما هستم


بشار
ساعت14:06---11 آبان 1390

وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من
اشکای چشمامو ببین که می ریزه به پای تو
بازم بی قرارم و دلواپس نگاه تو
تموم هستی منی کاشکی همیشه پیشم بمونی ...


عرفان
ساعت16:49---29 مهر 1390
سلام سحر ابجی گلم
خوبی خوشحالم که غمگین نیستی
منتظر حضورت در وبلاگم هستم یادت نره ها


jasmin
ساعت20:33---28 مهر 1390
man ke kari nakardam azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, 19:9 سحر|


lady Rihanna DESIGNER