دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


دارم تمرين تنهايي مي کنم..
 امـروز عـاشـقـى سـرمـايـه مـى خـواهـد
وقـت آزاد و حـواس جـمـع
كـه مـن نـدارم !
حـوصـلـه ام كـم است
مـشـغـلـه ام زيـاد
و مـى خـواهـم سـر بـه تـن هـيـچ رويـايـى نـبـاشـد . . . !

 

واي چقدر درس داررررررررررم

 



نظرات شما عزیزان:

Tragzes
ساعت22:57---29 آبان 1390
شما اول روی لینک چپ کلیک کنید بعد منتظر بمونید لینک اصلی در صفحه جدید تصویری نشان داده خواهد شد چون خودم امتحان کردم دانلود شد.

بشار
ساعت9:12---12 آبان 1390

کاش من هم تنها بودم
دمی
لحظه ای
ساعتی
تنهایی را دوست دارم
رویا هایم را دوست دارم
تنهایی بیا و من را به رویاهای شیرینت ببر ...
خسته ام
خسته از این همه هیاهو
سکوت زیبایم را گرفتند
خلوتم را ربودند
بی آنکه سیراب شوم
روزمرگی مرا غرق کرده است
به دادم برسید
تنهاییم را میخواهم
و ...


hamraz
ساعت23:11---11 آبان 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
سلام
خـــــــــــــــوبـی
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــم بدو بیـــــــــا


sarkhosh
ساعت23:10---11 آبان 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
سلام
خـــــــــــــــوبـی
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــم بدو بیـــــــــا


eli
ساعت16:10---11 آبان 1390
آخ گفتی...
چقدر درسا زیاد شده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, 15:38 سحر|


lady Rihanna DESIGNER