دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

آخيييييييييييييييييش بالاخره امتحانام تموم شد

الان دقيقا حس اين ني ني رو دارم

 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت13:56---7 تير 1391
دوستى من شبيه باران نيست،كه گاهى ميبارد و گاهى نميبارد...دوستى من شبيه هواست،گاهي ساكت،اما هميشه در اطراف تو....ازطرف 09351871403

mehraban
ساعت16:10---1 تير 1391
هــــــــــــــــــــــــــي!
کافـــــــه چــــــــــــــــــــــي!!
ميز هايـــــــــــت را تــــــک نفره کـــــــــــــــــن!
مگـــر نمي بينـــــــــــــــــي..
همه تنهايــــــيم..!!!

بدو بیا آپم


Tragzes
ساعت19:03---30 خرداد 1391
پس امیدوارم نتیجه های خوبی داشته باشی

mehraban
ساعت16:28---28 خرداد 1391

مراقب شمعداني هايت باش
بهـــــار
فصل عاشقي هاي بي ملاحظه است !!!

سلام آبجی جون خودم خسته نباشی امیدوارم همیشه موفق باشی
مرسی که همیشه به من لطف داری و سر میزنی


مهرداد
ساعت10:38---28 خرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ما هر روز به روزیم!!!!
آماده تبادل لینک با شما هستیم
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


ركسانا از زندگي زيباست
ساعت9:23---28 خرداد 1391
خوش به حالت من 3 تا امتحان كاملا سخت در پيش دارم

farshad
ساعت1:09---28 خرداد 1391
شدید

farshad
ساعت0:51---28 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, 21:32 سحر|


lady Rihanna DESIGNER