دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

تنهايى با ارزشه چون خالي از انسانهاى بى ارزشه…

 

 



نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت16:24---5 مهر 1391
جمله ای که نوشتی خیلی پر معنا بود عزیزم...به دلم نشست مثل همه ی نوشته هات.

Tragzes
ساعت21:28---18 تير 1391
یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

amir17
ساعت12:50---18 تير 1391
salam
وبلاگه خوبی داری
ممنون میشم اگه به منم سر بزنی
راسی وبلاگه من گروهیه اگه خواستید میتونید نویسنده بشید
تادیداری دوباره بای


Tragzes
ساعت11:18---8 تير 1391
بچه ها مواظب نباشی خود بزرگ میشن حالا ایشالا عروسیش

mehraban
ساعت9:58---8 تير 1391
سلام آبجی گلم خوبی؟ می خواستم بگم دوست دارم...........
دیروز یه جای رفته بودم یه مراسمی بود که یه خانومی یه حرف زیبایی زد اون می گفت وقتی هر روز صبح از خواب بیدار شدی دستت رو به سوی خدا اشاره کن و بگو خدایا دوست دارم خدایا دوست دارم...
بعد به کسانی که برات خیلی عزیزن هم این جمله رو بگو بهشون بگو دوستشون داری اگه روت نمیشه اس بزن بگو....
اون می گفت اگه بدونی چه معجزه ای میکنه این کلمه!!!! هیچوقت فراموشش نمیکنی و زمان رو برای گفتنش از دست نمی دی شاید فردای نباشه[بوسه]

پس دوست گلم دوستت دارم دوستت دارم[بوسه][بوسه]


Tragzes
ساعت19:24---5 تير 1391
تولد یکساله شدن وبلاگ تبریک

ناصر
ساعت14:50---4 تير 1391
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند
که هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!
نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اند
یا تو ” غریبــــــــــــــــــــــــــ ـه ” ؟؟!!


mehraban
ساعت9:55---4 تير 1391
بيا غصه هايمان را تقسيم کنيم؛

دو تا من

هيچـــــي تو...

مي بينـــي؟؟؟

من هنــــــوز خسيسم!!!



فرزانه
ساعت15:42---2 تير 1391
سلام سحر جونم
دیگه نه سر میزنی نه موقع اپدیت میای خبر میدی بی وفا
راستی قالب نو مبارک


Tragzes
ساعت6:15---2 تير 1391


رامین
ساعت20:57---1 تير 1391
ســـــلام،جملت خیلی با حال بود!به منم سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, 17:3 سحر|


lady Rihanna DESIGNER