دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

 

ليــــــــــــاقت مي خواهد واژه " مـــــــــــــــا " شدن...

 لياقت مي خواهد "شـــــــــــــــريــــــــــــــــک " شدن ...

 تو خوش باش به همين "بـــا هــــم " بودن هاي امروز

من خوشم به خلوت تنــــــــــــــهايي ام       

 تــــــــــــــــو بخند به امروزم. . .

من مي خــــــــندم به فرداهايت .



نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت11:03---27 تير 1391
وبتون خیلی زیباست..موفق باشید....

mehraban
ساعت8:24---22 تير 1391
رفیق دستشو گذاشت رو شونه رفیقش و گفت : تو قویتری یا من؟ رفیق گفت من. رفیق اولی با دلی گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم عقب تر رفت و باز گفت : تو قوی تری یا من؟ او گفت : تو. گفت چرا نظرت عوض شد؟ جواب داد: وقتی دستت رو شونم بود احساس میکردم دنیا پشتمه!...

سلام گلم به بزرگترین وبلاگ گروهی ایران سر بزن آخه من اونجا هم می نویسم
آدرسش تو لینکام هست دوست داشتی بیا عضو شو باهم بترکونیمش


Tragzes
ساعت19:43---12 تير 1391
خیلی شدید بود !!!!

Tragzes
ساعت22:49---9 تير 1391


ناصر
ساعت11:13---9 تير 1391
در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند،


و در آشکارا


از آنانی که دوستمان دارند غافلیم.


شاید این است دلیل تنهایی ما....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 8 تير 1391برچسب:, 23:50 سحر|


lady Rihanna DESIGNER