دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_

يادمه بچگي هام
وقتي مي رفتم بهشت زهرا
سعي مي کردم پام روقبرا نره !
تا رو يکيشون مي رفت، جيگرم آتيش مي گرفت
چشامو مي بستم، تو دلم براش صلوات مي فرستادم

چند سال گذشت..... من بزرگتر .... مرده ها بيشتر
قديمي ها پوسيده تر ..... جديدي ها با سنگ شکيل تر
نمي دونم امروز روي چندتا قبر پام رفت
براي چندتا يادم رفت صلوات بفرستم

اما راستش ، امروز يه چيزي فهميدم
ما که دلمون نمي اومد حتي روي مرده ها پا بذاريم
اين روزها چقدر راحت روي زنده ها واحساسشون پا مي ذاريم
کاش همون بچه مي مونديم

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت8:33---28 ارديبهشت 1392

تنهایـم …
اما دلتنگ آغوشی نیستم
خسته ام …
ولی به تکیه گاه نمی اندیشم
چشم هایم تر هستند و قرمز
ولی رازی ندارم
چون مدتهاست دیگر کسی را خیلی دوست ندارم
فقط خیلی ها را دوست دارم …



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, 16:38 سحر|


lady Rihanna DESIGNER